سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوکلاو دندانپزشکی و تکنولوژی های روز دنیا

در دنیای امروزی تجهیزات پیشرفته و جدیدی تولید شده اند، که به راحتی تمامی میکروب ها، آلودگی ها، باکتری ها و ویروس های ایجاد شده روی سطوح را به طور 100 درصدی می توانند از بین می برند.

 از سری تجهیزات پزشکی که مدام در معرض آلودگی قرار دارند و در صورت عدم استریل امکان بروز بیماری های مختلف را در افراد افزایش می دهد، تجهیزات دندانپزشکی می باشد.

برای جلوگیری از شیوع هرگونه بیماری باید چنین تجهیزاتی پس از هر بیمار به طور کامل استریل شوند. یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تولید شده در این زمینه که به راحتی چنین تجهیزاتی را استریل می کند، اتوکلاو دندانپزشکی می باشد. این دستگاه کمک شایانی به جامعه بشری کرده است و هرگونه آلودگی را به کمک یک فرایند خاص از بین می برد. این دستگاه باعث سهولت فرایندهای مربوط به دندانپزشکی شده است، همچنین یونیت دندانپزشکی بیمار را در بهترین حالت قرار می دهد، تا پزشک بهتر فرایند درمانی را دنبال کند.

بررسی چیستی اتوکلاو دندانپزشکی:

این دستگاه به کمک بخارهای گرم و برخی از فرایندهای درونی مرکزی شرایطی را ایجاد می کند، که تمامی تجهیزات دندانپزشکی را به طور کامل استریل کرده و هرگونه میکروبی را از بین می برد. ساز و کار این دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد و برای استریل هر وسیله دندانپزشکی باید آن را در داخل دستگاه قرار دهید. این محصول مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در این حوزه تولید شده است و تمامی عوامل میکروبی را از بین می برد. بررسی های مختلف میدانی از جانب کارشناسان بر روی این محصول صورت گرفته است و نتایج اخیر به وضوح ثابت کرده، که دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی قابلیت از بین بردن هرگونه عامل خارجی میکروبی تجمع یافته بر روی تجهیزات دندانپزشکی را به طور 100 درصدی دارد.

این دستگاه فصل جدیدی از استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی را در دنیا ایجاد کرده است و در فرایند استریل کردن هیچ گونه آسیبی به تجهیزات دندانپزشکی وارد نمی شود. این محصول بر مبنای فشار و بخار طراحی شده است و بر همین اساس میکروب ها را از بین می برد، اگر خواستار از بین بردن کامل هر نوع عامل خارجی میکروب زایی هستید، خرید این محصول را حتما در اولویت اول خود قرار دهید.

ویژگی های بارز دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی:

این محصول به وابسته ویژگی های مثبتی که دارد، در سراسر جهان به محبوبیت قابل توجهی رسیده است، اتوکلاو دندانپزشکی بر اساس آخرین استانداردهای جهانی تولید شده و هرگونه عامل بیماری زایی را از بین می برد. این دستگاه دارای ابعاد بسیار کوچکی است و همچنین فرایند ضدعفونی کردن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد‌. اتوکلاو دندانپزشکی هرگونه ویروس و میکروبی را از بین می برد و همچنین نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان می باشد، اتوکلاو دندانپزشکی انواع مختلفی دارد و شما بر اساس نیاز و خواسته خود بهترین نمونه را می توانید خریداری کنید. این محصول از بروز بیماری های واگیردار جلوگیری می کند، چون به بهترین شکل ممکن هر یک از تجهیزات دندانپزشکی را استریل کرده، این دستگاه از میزان دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به راحتی دچار خطا نمی شود.

این محصول میزان طول عمر بسیار بالایی دارد و به راحتی دچار افت کیفیت نمی شود.

 

 

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال جدید:

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال جدید است. این دستگاه در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و به همین جهت میزان تقاضا در بازار برای خرید این محصول بسیار زیاد است. این دستگاه در سال جدید با قیمت نهایی کاملا ارزان و اقتصادی به فروش می رسد و شما برای خرید آن مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیادی نیستید. همچنین اتوکلاو دندانپزشکی توسط برندهای مختلفی تولید می شود و کیفیت محصولات هر یک از برندها کاملا متفاوت می باشد.

شما بر اساس بودجه و نیاز خود بهترین نمونه را جهت خرید می توانید انتخاب کنید. قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال جدید کاملا اقتصادی و ارزان تلقی می شود و شما به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

طرز کار اتوکلاو دندانپزشکی:

این دستگاه در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دارای طرز کار متفاوتی است و به همین جهت بیشتر مشتریان خرید آن را ترجیح می دهند. این دستگاه بر اساس بخار خالص و فشار فرایند استریل تجهیزات دندان پزشکی را دنبال می کند، همچنین با فشار بخار 134 درجه سانتی گراد فرایند ضدعفونی را انجام می دهد و با ایجاد حالت مکش فرآیند استریل کردن را دنبال می کند. این دستگاه دارای درجه بندی است و متناسب با فشار هوای موجود در دستگاه مکش صورت می گیرد.

در سایه بخار و فشار هوا استریل صورت گرفته، همچنین طرز کار این محصول به قدری راحت و آسان است، که شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.